Lahko se uporablja za popravilo in zamenjavo zlomljenih ali obrabljenih čepov na sesalnem in izpušnem kolektorjuČepi in matice gredo skozi tisoče toplotnih ciklov v življenjski dobi motorja in pogosto se lahko čepi odlomijo zaradi nenehnega širjenja in krčenja glave, kolektorja in čepov, ko se motor segreje in nato ohladi primerno za Alfa Romeo, BMW, Chrysler, Citroën, Fiat, Ford, Mazda, Nissan, Peugeot, Porsche, Honda, Vauxhall, Opel, Saab, Renault, Volvo, VAGvsebuje vijake M8 in M10 v najpogostejših dolžinah. 5 vijakov M10 x 1,5 / dolžina: 38 mm / dolžina navoja (A): 10 mm / dolžina navoja (B): 20 mm5 vijakov M10 x 1,5 / dolžina: 40 mm / dolžina navoja (A): 11 mm / dolžina navoja (B): 20 mm5 vijakov M10 x 1,5 / dolžina: 54 mm / dolžina navoja (A): 11 mm / dolžina navoja (B): 32 mm5 vijakov M8 x 1,25 / dolžina: 35 mm / dolžina navoja (A): 9 mm / dolžina navoja (B): 21 mm5 vijakov M8 x 1,25 / dolžina: 35 mm / dolžina navoja (A): 9 mm / dolžina navoja (B): 15 mm5 vijakov M8 x 1,25 / dolžina: 37 mm / dolžina navoja (A): 10 mm / dolžina navoja (B): 20 mm5 vijakov M8 x 1,25 / dolžina: 41 mm / dolžina navoja (A): 16 mm / dolžina navoja (B): 16 mm5 vijakov M8 x 1,25 / dolžina: 42 mm / dolžina navoja (A): 11 mm / dolžina navoja (B): 22 mm5 vijakov M8 x 1,25 / dolžina: 43 mm / dolžina navoja (A): 17 mm / dolžina navoja (B): 17 mm5 vijakov M8 x 1,25 / dolžina: 45 mm / dolžina navoja (A): 10 mm / dolžina navoja (B): 25 mm5 vijaki M8 x 1,25 / dolžina: 47 mm / dolžina navoja (A): 15 mm / dolžina navoja (B): 24 mm5 vijaki M8 x 1,25 / dolžina: 47 mm / dolžina navoja (A): 10 mm / dolžina navoja (B): 25 mm10 jeklene matice, bakrene M8 / 13 mm šesterokotne jeklene matice, bakreno prevlečene M10 / 14 mm šesterokotne matice 10 medeninastih matic M8 / 13 mm šesterokotne 10 medeninastih matic M10 / 17 mm šesterokotne matice M8 / 13 mm šesterokotne 10 natezna trdnost vijaki: 4.8material vijaki: ogljikovo jeklo (Q235)material matice: medenina
Bruto teža: 1436 g