0
Košarica
0,00 €

Dostava

Način in strošek dostave in obdelave naročila

Za spletna naročila nad 199 € je paketna dostava na področju Republike Slovenije brezplačna.

Brezplačna dostava ne velja za kovinsko pohištvo in vozičke, ki jih je potrebno zaradi velikosti in zaščite pred poškodbami dostaviti preko prevozniškega podjetja!

Pakete za nas dostavlja Pošta Slovenije, ki večino paketov dostavijo že naslednji delovni dan (če je artikel na zalogi v našem centralnem skladišču) po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti.

Paket gre od nas še isti dan

Artikli, naročeni na Energetools, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Našemu logističnemu centru v Ljubljani posvečamo posebno pozornost, saj sta hitrost in udobnost dostave za nas ključnega pomena. Če so artikli na zalogi v našem skladišču, gredo na pot običajno še isti dan.

Če je artikel na zalogi v našem skladišču, ga lahko z oddajo spletnega naročila, ki je potrjeno najkasneje do 11. ure, lahko še isti dan prevzamete na sedežu podjetja znotraj delovnega časa.

 

Vrsta dostave

  • Osebni prevzem – brezplačno. Na sedežu podjetja ENERGE d.o.o., Cesta na Brdo 85, 1000 Ljubljana. Delovni čas: od ponedeljka do četrtka 7:30-16:00 in petek 7:30-14:00.
  • Preko Pošte Slovenije.
  • Dostava preko Pošte Slovenije je na področju Republike Slovenije praviloma izvedena v dveh delovnih dneh. V primeru, da naslovnik ob prihodu paketa ni dosegljiv, lahko le tega prevzame na najbližji Pošti. Poštar o mestu prevzema pusti obvestilo. Strošek dostave je odvisen od velikosti in teže pošiljke. Prejemnik je o strošku dostave obveščen pred zaključkom nakupa.
  • V primeru da skupna vrednost naročila presega 199€, je dostava na področju Republike Slovenije brezplačna. Brezplačna dostava ne velja za kovinsko pohištvo in vozičke, ki jih je potrebno zaradi velikosti in zaščite pred poškodbami dostaviti preko prevozniškega podjetja!

 

Dostava kamorkoli

Naša partnerja pakete dostavljata na naslov, vnešen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodate različen naslov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljalec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližje pošte.

 

Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Zaradi različnih dobavljivosti izdelkov je naročilo lahko razdeljeno na več pošiljk. Lahko jih odpremimo delno ali vse hkrati. Če v četrtem koraku oddaje spletnega naročila izberete ''Odprema celotnega naročila hkrati'' vam bomo naročilo poslali v eni pošiljki. V primeru, ko izberete ''Odprema razpoložljivih artiklov.'' pa bo pošiljka odpremljena v več pošiljkah.

Pri delni dostavi vam bomo artikle, ki so na zalogi, poslali takoj, ostale pa, ko bodo na voljo. V kolikor se odločite za delno dostavo s Pošto Slovenije vam bomo strošek dostave zaračunali le pri prvi pošiljki.

Za artikle, ki so označeni kot rok dobave ni znan, nimamo podatka o tem, kako hitro jih lahko dobavimo. V kolikor vas zanima njegova dobavljivost, nas kontaktirajte preko e-pošte.

Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot.

Za vse dodatne informacije nas pokličite 01/256 10 56 ali na shop@energe.si

 

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 7 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.